not all days can be good days...

väntar på att carro ska svara på mitt sms så jag vet om vi ska på gläntan idag eller inte. orkar inte gå om jag inte känner någon annan som ska dit.

tittar på everwood under tiden men 3an har dålig sändning idag.

är lite besviken på mattias också och det är jättemånga timmar kvar tils han kommer hem och vi kan reda ut det. vill helst bara lägga mig ner och sova bort hela dagen idag, men inte ens mio verkar vilja somna så det är för tillfället ganska kört. jag borde inte sova heller för jag gick och lade mig redan vid nio igår eftersom jag var arg och ledsen så jag har redan sovit jättemycket.

vi hittade en gåstol till mio igår iaf så nu har han fått en för tidig julklapp. än så länge backar han mest men han verkar gilla att kunna röra sig och leka samtidigt.

tror att jag blivit lite smalare och efter att ha tränat magen sist så hade jag faktiskt lite träningsvärk så några muskler har jag nog kvar iaf... tyvärr känns det inte som någon bra dag att jubla över detta, dessutom behöver det ju inte vara sant bara för att det känns så.


carro, rädda min dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu får jag ju dåligt samvete)= Har så hiskeligt ont i halsen bara, hitta på nåt skoj ikväll och kom bort från allt ett tag du kanske behöver det. Jag var på bio igår med min syster och det gjorde underverk=D härligt att du gått ner förresten (lite avis då)

2006-11-29 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0