Mellanrum

hade världens gräl och var uppe alldeles för länge i natt. allt känns mycket bättre nu, det är ju som det är med att rensa luften ibland.

gick till stan idag igen med "mina" mammor. ärenden på östersundsbostäder (vi har skrivit på kontraktet nu!) och telia. sedan blev det fika på tehuset och julklappar på indiska också. nästa år när jag troligtvis pluggar, mattias är pappaledig och vi har mio halvtid på dagis så får vi nog prioritera bort julklappar till vänner, syskon och föräldrar, men i år ger jag gärnet! pyssel, pyssel, pyssel och lite shopping! på lördag ska vi ut på stan hela familjen! jag vill köpa en kudde med krona på också, på mio - till mio.

söderlund och bie ikväll, kaffe och te, pepparkakor och havrekakor, lovely!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0