Linda Skugge

Innan vi formaterade datorn senast läste jag Linda Skugges blogg dagligen, den låg på "favoriter". Idag kom jag att tänka på henne igen, för första gången på flera veckor! så nu ligger den på favoriter igen. hon är tydligen oroad över att bebisen inte får tillräckligt med mjölk. jag är så glad att slippa oroa mig! idag har vi gett 200ml ersättning vid varje mål och mio har varit jättenöjd och sovit jättebra på dagen! jag ångrar aldrig att jag slutade amma! vid nästa barn ska jag inte ens börja. får helt enkelt fundera ut något annat sätt att tappa grav-kilona men det är det värt, då kan vi bägge vara hemma halva veckorna var ända från början också.

Jag har bytt krukor (med varandra) på nästan alla mina krukväxter idag. Billigt och bra för att få fönstren att se lite fräschare ut! Några fler julkort fick jag också till nu ikväll. annars har jag mest umgåtts med anna och min fina bebis hela dagen, druckit te och snackat skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0