längtan

längtar till jul och skriver listor för fullt. vem som ska fixa vilken mat (vi, parenteserna och svärparenteserna), vad jag önskar mig, vad mio "önskar" sig (vad han bahöver) osv. såg ut en bra julklapp till mattias idag iaf men den är för stor för att lyckas gömma i flytten så jag får köpa den sedan. 

längtar efter att flytta och lägga all energi på att inreda och få det precis som vi (jag) vill! skriver även sådana listor för fullt, vad som ska vara i vilket rum, vad jag vill förändra, vad jag vill köpa nytt... jar visst fått listmani. är så glad för bättre boende än därnere skulle vi i nuläget inte kunna hitta, eftersom vi lagt tankarna på att köpa något på hyllan. skönt att inte vara bunden på samma sätt när jag ska plugga och så.

längtar efter att få gå och lägga mig och bara vara, intill min älskade och prata och drömma oss bort och somna alldeles för sent, som vi tyvärr gjort de flesta kvällarna nu på slutet. fast egentligen, det är väl bara att göra... god natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Listor, jag älskar att göra listor!!! :D

2006-11-22 @ 08:46:35
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0