Good good

fick min motion med en promenad till stan med mammorna. mina skor plaskade regält nästan från början. kommer sakna dessa promenader när hösten kommer och jag förhoppningsvis börjar skolan igen. har dillat in på biskvier och ätit både en stor och en liten denna vecka. fika på stan tre dagar i rad nu. skyller fortfarande överskottet av mage på graviditeten men den känns tyvärr lite väl avlägsen snart... men mattias klagar inte så då ska inte jag göra det heller! jag vet att skulle jag bli riktigt less så skulle jag göra något åt det.

vi skrotade forden idag så nu är det bara att skriva på kontraktet kvar. kanske imorgon... har packat lite till också och det känns som att snart finns inte så mycket mer att packa som inte används. det borde ju våda gott... måste på telia också för de vill koppla in telefon på nya adressen dagen innan vi ska flytta in. så mycket måsten, måste boka tid för besiktning av denna lgh också.

såg en ny serie ikväll, en dans på rosor (eller nåt sånt) och den verkade riktigt bra för livet är ju faktiskt inte så där rosenrött som vissa väldigt gärna vill framställa det som. vet inte hur mycket jag svor och hur många gånger jag bad mattias fara åt helvete när vi var på skroten... han tar liksom för givet att jag ska förstå vad han tänker och många gånger är det nog tvärt om också. våra irritationer på varandra håller sällan i sig särskilt länge som tur är och när vi kom hem och fick lite raggmunk i oss och hade vår bebis att skratta åt så blev allt bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0