Förkylning

har blivit förkyld igen. flera dagar sedan iofs men nu är jag hes också. får skylla mig själv om jag blir sämre men nu har jag sett fram emot att gå på badhuset hela veckan så nu ska jag också göra det! men jag tror inte att jag ska simma så mycket. mest sola och bubbla bubbelpool. ska ta med mig lunch också och är det inte alldeles för halt så kanske jag vågar gå hem sen igen. kan gå förbi radhuset då också...

jag har packat ner det mesta av prylar i både vardagsrummet, sovrummet och Mios "rum" nu, böcker, cd-skivor, dvd:er, fotoalbum, tavlor och fotografier, ljusstakar och prydnader... och allt står i bortre halvan av vårt sovrum så det är verkligen bara ett sovrum nu- något annat får man inte plats till därinne.

jag vaknade flera gånger i natt och trodde att mio skrek men jag hann lyckligtvis aldrig ta mig ur sängen innan jag insåg att de inte var hemma. sedan sov jag till 9 så nu borde jag vara utsövd för hela kommande veckan... synd att man inte kan ladda så. även om jag saknar och längtar efter dem så känns det jätteskönt att mattias fixar att ta hand om mio själv. han har inte ringt en enda gång och undrat över något, men det hade jag inte väntat mig heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0