Filmen var bra

wallanders blodsband alltså. efter mastermind har de flesta varit si sådär. såg mastermind med mattias på ordenshuset i brunflo. jag var gravid och dagen efter åkte han till skåne och jag var fortfarande skitskraj! men nu går det bättre, i natt hade vi tom persiennerna i köket uppe för när jag väl matar mio där är det ju morgon och med snön utanför ser man ganska bra så jag behöver inte tänka att någon står och siktar på mig med gevär...

pysslar sista scrapbooksidan nu, sedan är fotona  slut. kommer att få scanna in vissa bilder från vårt vanliga album för allt verkar vara försvunnet från skivorna. sörjer inte särskilt för de bästa bilderna har jag ju ändå men det blir lite mer jobb.

funderar på att leta mer julklappar till mio på tradera också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0