egentid

lite egentid igen då, mio har precis lagt sig för natten och numera somnar han så gott som varje kväll utan att man behöver ge honom nappen en enda gång! mattias har gått ut i garaget en sväng och jag ska snart titta på anna pihl. sedan tänkte jag ta ett varmt bad! årstiden gör mig så kvällsfrusen. en kopp av mitt te som doftar jul ska jag också ha. sedan ska jag värma upp sängen tills mattias kommer...

tidigare ikväll låg jag och mattias på sängen och åt glass och pratade med mio som stod i hoppgungan och "marcherade". jag har ett sånt härligt liv just nu! ska fundera ut lite bättre sovrutiner för mio på dagarna också, det kan jag göra i badet, för han är så trött så tidigt på kvällarna. hungrig verkar han också vara så jag tror att vi ska utöka alla mål till 200ml nu, då tar ju nan1 slut fortare också så vi kan börja med 2an...

nu börjar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0