den vackraste bebisen!

Mio 4 månader (nästan)

nästan 4 månader gammal

här i torvalla är det full storm idag, och glashalt så jag vet inte riktigt om vi ska våga oss ut... ska iaf börja med att dricka te med anna när hon kommer (får bli min frukost). sedan skulla jag behöva göra några fler julkort också för jag har kommit på folk jag tidigare inte tänkt på som förtjänar en hälsning! jag hoppas bara att mio sover bra idag så jag hinner det, i natt var han vaken och skrek av och till i en timme. det har aldrig hänt förr och jag gissar att det beror på gröten. till sist skickade jag upp mattias och jag fick sova ut (om jag hade kunnat) för han gav honom frukosten också! jag har en ängel till pojkvän och utan att gå in på detaljer så hade vi riktigt mysigt i går kväll med bla bad, levande ljus och choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0