Dagen efter kvällen före

Ni undrar vad jag haft för mig för spännande igår som inte haft tid att blogga.

Jag svarar: "ja, ni vet, jag fick ju ögonbindel här hemma och helikoptern tog oss till åre/vemdalen/idre fjäll/sälen/what ever. där blev jag visad till ett bås med baddräkt, vit, fluffig morgonrock och flip flops. sedan väntade massage, lerinpackning, bubbelbad och massor av tilltugg. sedan trerätters och drink i baren. därefter den skönaste säng jag någonsin legat i..."

Eller också inte.
Sanningen att säga så hade jag huvudvärk hela kvällen igår så vid 9-tiden, efter senaste usa-avsnittet av desperate housewives, stoppade jag i öronpropparna och somnade direkt. OCH jag fick sova ända tills Mattias klocka ringde vid 6.20, och inte ens då var Mio vaken! men han fick mat iaf och sedan sov vi till 9. så skönt!

har hitatt tapeten jag vill göra fondvägg av nu också. det blir en chokladbrun och jag vill bara att den där praktikanten ska byta däck på flakbilen på nylunds så mattias kan köra hem en spånplatta åt mig!

Jag lägger ut min önskelista (det jag kommit på än så länge) här också, utifall någon intresserad råkar läsa...

*Ny mobil, fast det vet jag ju att mattias kommer att köpa åt mig så jag vet inet riktigt om det räknas.
*Boken "9 och en halv månad" av Annika Lantz,
*Boken "Nobels testamente" av Liza Marklund,
*Rostfri kaffebryggare med termoskanna
*Rostfri brödrost, haha!
*Matberedare
*Biobiljetter och barnvaktstid,
*En ordentlig kokbok
*Och som vanligt en massa mysiga heminredningsprylar och sånt... (chokladbrunt är den finaste färg jag vet just nu)

Lägger ut Mios önskelista också...
*gåstol
*leksaker
*kläder i stl 74
*lära-gå-vagn, lite tidigt kanske men men...
*större bilstol, men den måste gå att ha både bak- och framvänd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0