bra början med fisk både till lunch och middag

har köpt after shave som en julklapp till mattias för att jag alltid vill att han ska lukta som vid den första förbjudna kyssen i trapphuset på hovslagargränd. köpte också en spegel till mio och ramar för idag fick vi fick porträttfotona på mio och han var urgullig! barnbidraget har också spenderats på ett par jeans för halva priset på vero moda. barnen var inte lika glada som jag och carro när vi strosade runt i värmen och köade till provhyttarna. mio skrek sedan hela tiden på tehuset och smittade liksom de andra bebisarna... vet inte riktigt vad det var, kanske fick han precis som jag huvudvärk av den inte helt rökfria luften på vero moda.

imorgon ska vi skrota forden och skriva kontrakt för vår tredje gemensamma lägenhet. åren har gått fort sedan jag mötte min kärlek.  gick förbi radhuset idag igen och bättre hyresrätt kan man nog inte få. längtar så!

insåg just att babyboom snart börjar och det vore ju kul att se för en gångs skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0