bad feeling

usch, det känns som att det blev så fel med anna så nu kan jag inte riktigt koppla av. och som alltid då så skriver jag av mig det hela. sedan inser jag för det mesta att det inte var så stort och allvarligt...klart jag blev irriterad när de bara försvann och det var första gången på så länge som vi skulle gå ut ihop och anna-karin var hemma och så, men nu är det lugnt. jag har viss förståelse för att de gick hem men när något stör mig är det skönast att skriva av det. jag hoppas hon vill hitta på något med mig och mio på tisdag!


min lilla mys-mio har ätit gröt för första och andra gången idag! han har inte riktigt hittat tekniken för att svälja men får han dricka lite mjölk efteråt så åker det mesta ner... vi ska prova varje kväll nu och om en vecka eller nåt så ska vi börja med potatis. nu ska han bada och det vill jag inte missa, hoppas jag kan koppla av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0