Anders och måns

klämmer in ett inlägg till iaf...

jag har packat det första lasset i bilen och jag har skurat halva spisen!!! så j-a jag vet inte vad. inte alls ett dugg kul iaf. tänkte hjälpa mattias lite, han som faktiskt gått med på att ta köket och badrummet och som  ikväll skurat nästan alla köksskåp. men det gick inte så resten av spisen får han också ta. det är ju så mycket roligare att flytta in och jag vet att jag, precis som de två tidigare gångerna vi flyttat, mest bara kommer att flamsa runt när det ska städas. på den punkten gör mitt barnsliga jag allt för att anses söt och oduglig. önskar att mamma också kunde hjälpa till att flytta men jag får nöja mig med att hon kan komma och hälsa på när allt är klart.

ska koncentrera mig på den roligaste östgöten jag vet nu - anders johansson (som dessutom spelat ihop med lasse när de var unga) och hans skånska vän måns...

har förresten fixat tomte till julafton nu och min syster såg det som årets hedersuppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0