3 dagar kvar

det finns så mycket att klaga på! men jag låter bli.

har varit hos en gammal jobbarkompis och fikat idag. hon bor så fint, modernt och stilrent, men jag skulle ändå inte vilja ha det så homestylat hemma hos mig. det viktigaste för mig är mysfaktorn och den ska jag jobba hårt på framöver!

jag har gjort en lista över "småsaker" som vi ska handla på ikea och det blev ändå över 2000kr... det dyraste på listan kostar inte ens 200...

det var gott att dricka te och snacka lite skit om gamla chefer och kollegor. en annan ex-kollega var också där. snart ska hon åka till sin kärlek i indien igen och jag beundrar verkligen att de håller kärleken vid liv trots att det kan gå mer än ett halvår mellan gångerna de ses!

tog en tur till mio och jysk också. hittade ingenting någonstans. kudden jag tänkt köpa till mio var inte alls så fin som jag tyckte i katalogen. lite sparade pengar med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0