Vemodet har liksom lagt sig

syster Klara har återvänt till den stad hon numera kallar hem och jag har åter igen insett att mina vänner nog inte förrän tidigast när de själva får barn kommer att inse glädjen och arbetet med dem. de om några borde väl veta att det här med att skaffa barn alltid varit min stora dröm. vissa reser till andra sidan jorden och vissa klättrar i karriären - men detta är mitt livsprojekt. ingenting kommer någonsin att bli som innan Mio igen men jag har det så mycket bättre nu!

med lite planering så går det mesta att genomföra och det där med planering har ju liksom alltid varit lite av min grej. så därför ska inte halkan få hindra resan till ikea imorgon. hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: sis

Hej och tack for allt! Ar tillbaka i storstan nu, min mobil gar saklart inte att lasa upp och regnet har redan gjort min blot. Kramar Mio!

2006-12-30 @ 22:43:12
URL: http://dontwanttolivethislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0