tack snälla sara

för att jag får låna ditt internet lite.

att vara utan internet hemma (vi tillhör visst de 2-3% som får vänta uppemot en månad) har lärt mig att ta vara på tiden jag annars skulle suttit av som klistrad vid skärmen. tror inte att vi skulle hunnit så långt med att packa upp och inreda och fixa och så annars.

snön har äntligen kommit. så vackert. lätt pudersnö som jag snart ska hem och sopa undan lite med vår alldeles för korta och relativt nyinköpta sop som mattias olyckligt bröt av igår. det ska tydligen töa om några dagar igen så den vita julen är fortfarande inte säkrad.

jag mår så gott! att mattias hade semester förra veckan var ett stort + och han har varit helt underbar med mio! han sitter nu förresten, mio alltså. klara kommer hem på onsdag och imorgon ska jag bjuda mina mamma-vänner på glögg! att jag inte kommer att få min julklapp från mattias på julafton (mobilen) gör egentligen inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0