så är julen över

gårdagen var full av gemenskap, värme, mat, skräp, sura miner och allt annat som hör julen till. jag fick min mobil trots allt! oinslagen men ändå gömd och med skattkarta till. fick ett spel också, kampen mellan man och kvinna. det var kul men jag vet inte vad mattias tänkte när han köpte det för jag vann ju inte helt oväntat överlägset! ikväll byter vi roller och ser hur det går!

hushållet är nu en kaffebryggare, en brödrost, en matberedare och en pelarborr rikare. mio fick alldeles för många paket. kläder, kramdjur, leksaker, pengar, böcker, en stol...

så idag har vi julgransplundring. ingenting att plundra men det känns skönt att få bort granen. resten av julen får försvinna efter ikea på lördag.

imorgon börjar mellandagsrean...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0