imorgon kommer min syster hem!

ser henne inte som någon lillasyster längre, vet iofs inte om jag någonsin gjort det - annat än att jag vet att jag är äldst, men nu är hon enbart syster iaf. och hon kommer hem för att fira jul, här, i mitt radhus. älskar känslan av att vara vuxen. efter att hela min uppväxt ha drömt om familjelivet så är jag mattias evigt tacksam för att han har gett mig det.

det ska iaf bli väldigt kul eftersom vi inte setts sedan i augusti. mindre kul att lämna bort mobilen jag vant mig vid men någon gång i mellandagarna får jag väl förhoppningsvis en ny - fast mattias har börjat hota med att det ska bli en födelsedagspresent istället... jag fyller år i mars. men välkommen hem då klara! och efter att ha träffat mio igen får vi väl se om du längtar london igen...

efter glöggmys med stina, carro och boysen så har även jag fått mera julkänslor. tror jag ska ta mig en repa på stan imorgon och se om jag kan hitta mig något att ge till mig själv i julklapp, en tradition för god för att brytas! ska iaf köpa mig ett par regäla strumpbyxor som smiter åt där jag tycker mig behöva det. har tappat 18kg sedan mio föddes nu men det finns ju ingenting som inte kan göras bättre...

boken penetrering är vidrig men jag måste läsa ut den snart så jag kan låna nobels testamente istället.

enligt en av mina gamla dagböcker hade jag en gång en vän som tyckte att jag pratade för mycket om mattias. tycker inte att jag behöver försvara mig utan jag fortsätter prata. är stolt över honom och det vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0