det är visst nån som är tillbaka

men bara tillfälligt. inget internet hemma än men med några timmars väntan på stan och en sovande bebis så... har för första gången sedan jag fick barn lånat mig en bok; penetration, unni drougge. ville låna nobels testamente eller 9 1/2 månad men de fanns förstås inte.

för att ha blivit radhusbo för mindre än en vecka sedan så tycker jag att vi hunnit jättelångt i inredningen! men det som inte syns är fortfarande en smärre katastrof och får så vara till efter ikea.

var på jamtli julmarknad en sväng idag men det kändes konstigt utan snö. god skinkstut däremot! och jag hade världens underbaraste bebis, skönt med tanke på att gårdagen inte var något jag vill lägga på minnet. för lite sömn, mens, yrsel, illamående.... ett tag trodde jag att jag var gravid igen, och mitt tålamod var inte långt.

ska baka pepparkakor i helgen! ganska skönt att vara utan internet faktiskt för annars är det så lätt att bli sittandes där. har bara tyvärr noll koll på min ekonomi till följd av det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0