Den sista dagen

God Jul Fru hjärter Dam och Fröken Svår och Gott Nytt År till all er sorg och era sår.

Känner mig själv ganska sorglös idag. såriga sprickor runt nästan alla naglar tyvärr. Är lite kluven till om 2007 har ambitioner att bli ett bättre år än detta men jag hoppas givetvis. 2006 var ju året som visade prov på den där gränslösa kärleken alla pratar om - i mitt fall Mio. Det var också året då vi trots våra fördomar blev Torvalla-bor och efter flytten hit ner till Gräftå så har jag för avsikt att stanna här ett tag. En fördom friare!

Mina nyårslöften inför 2007 blir att åter igen hålla vikten, äta nyttigare, motionera mer... och att hålla hårdare i pengarna - så att jag åtminstone vet var de tar vägen. känns som vilken nyårsafton som helst med andra ord.

Ikväll blir det 3-rätters när Mio lagt sig. skagentoast, ädelostfyllda köttbiffar, champinjon- och baconfräs, pommes barbeque, ännu okänd efterrätt, drinkar, smirinoff och skumpa.  Innan dess ska jag försöka få ordning i mitt dressing-room så att jag hittar något att sätta på mig. Det är ju inte nyårsafton varje dag.

Är lite ivrig nu, vem vet vad framtiden har i sina gömmor...

Kommentarer
Postat av: Stina

Gott nytt år! Jag har också nyårslöfte...får se hur det går. Just nu är jag döhungrig och vill ha hamburgare, haha!

2007-01-01 @ 10:10:37
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0