bara en dag återstår

väntar vänner som gillar glögg och som jag för sista gången ska byta julklappar med. försöker snygga upp här och har nu mest bara köket kvar. tyvärr är det ju där allt som egentligen inte har någon egen plats har en förmåga att hamna. det känns skönt att all julstress och stök snart är slut för jag har liksom syrebrist nu. svårt att andas och hela kroppen pirrar som vid mjölksyra.

mattias är på stan och handlar de sista julklapparna. han tycker vi har nog fint hemma som det är men jag har tyvärr högre krav. jag har visat honom parfymen som jag skulle må gott och lukta gott av... känns lite dyrt med tanke på den halva mobilen jag kommer få (den halva jag inte betalat själv) men från mio kanske... huvudsaken är att han ger med hjärtat. vi har förresten 2årig förlovningsdag idag.

har fått så mycket färre julkort än vad vi skickat men det är kanske så det ska vara. det sägs väl att det är roligare att ge...

om mina vänner tycker att jag blivit dålig på att svara på sms så är det för att jag numera använder mattias gamla sony ericsson som är seg och långsam och svår. tänker ta igen det sedan.


önskar alla nära och kära en riktigt God Jul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis:D

2006-12-23 @ 11:38:20
Postat av: Stina

Grattis på tvåårsdagen! Fast nu är det ju julafton så jag får säga grattis i efterskott och önska en god jul istället! :o)

2006-12-24 @ 01:31:10
URL: http://stinur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0