Ännu en dag närmare

inga vänner, bara min syster, har uppdaterat sin blogg. och hon sitter ju ändå här på mitt hallgolv och sminkar sig mot spegelväggen som jag vid tillfälle ska flytta upp till min "walk-in-closet" och istället sätta upp en inte lika stor spegel med ekram. drömmar.

hon kom igår iaf, "bara" fyra och en halv timme sen. tydligen alldeles för blöt start- och landningsbana i london. vi fikade londonkakor och mina pepparkakor och idag blir det nog fika på stan. bara elva dagar kvar av detta år nu. nästa år ska som alltid bli ett nyttigare och mera ekonomiskt år. kan väl kanske fixa januari iaf...

snön är borta igen. jag har gjort bordsplacering till på söndag och ska spröjsa pepparkakor som placeringskort.


Kommentarer
Postat av: Stina

Nu har jag skrivit! ;o) Det blev stan idag också och jag tog mig in till 10 - skönt att ha det avklarat och det var väldigt lite köer också.

2006-12-21 @ 13:45:06
URL: http://stinur.blogg.se
Postat av: Sara

Hej vännen, nu har Alicias ena tand brytit fram och febern la sig . hoppas att ungen blir som folk igen!

Vi ska snart ut på självmordsuppdrag, dvs. ner. på. stan. Galet. Vi leker nåt när allt lugnar ner sig! kram!

2006-12-23 @ 10:09:32
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0